2016. október 28., péntek

Díjat kaptam*.*




              


Sziasztok^^
Nos ez is elérkezett. Megkaptam életem legelső blog díját. Eszméletlenül boldog, és hálás vagyok! Megtiszteltetés ilyet kapni:)
Köszönöm szépen CsAnnaBella <3 :3









~Szabályok:


- Köszönd meg a díjat

- Tedd ki a szabályzatot

- Válaszolj 10 kérdésre

- Írj magadról 10 dolgot

- Tegyél fel 10 kérdést

- Jelölj meg 10 díjazottat



~Kérdések:


-Kedvenc bandád?

A kedvenc bandám a BTS! (És én magyarosítva szoktam mondani. *bétées pliz*)



-Ki az UB-d és miért?

Park Jimin (CSIMIIIIIIN) az UB-m. Legelőször a mosolya fogott meg. A Boy in Luvban a WC-s jelenetnél felfigyeltem a kis huncut vigyorra, és rögtön megfogott*--*. <3 Szóval a mosolyába szerettem bele, és azért lett ő az UB-m, mert hiába látok meg más idolokat, egyik sincs (számomra) olyan jó, mint Ő! <3 ^-^
              
              

-Hogyan ismerted meg a kpop-ot?

PSY kapcsán (haha...Gangnam Style)
Nem, egyébként osztálytársaim között volt/vannak kpopperek, és rászántam magam egy zene meghallgatására! Nemsokára egy éve, hogy belecsöppentem Korea és Japán világába:)


-Mi volt az első koreai dal, amit meghallgattál?

Életemben az első, PSY-Gangnam Style.
De a kpopperségem kezdetét a BTS - No more dream jelentette. <3


-Miért kezdtél el írni?

Ezt az egyet nem tudom. (XDD) Ha jól emlékszem csak unaloműzésből, de rájöttem, hogy semmi értelme próbálkoznom. Aztán egyszer megint rászántam magam, és most ott tartok, hogy van egy díjam is *_*.


-Van álmod, vagy célod az életben? Ha igen, mi?

Szeretnék egy családot a jövőben, mindenképpen :)


-Mi a hobbid?

Tanulás mellett ilyenre nem nagyon van időm, de ha mégis csinálok valamit, akkor az a zenehallgatás, kutyázás, vagy anya-lánya beszélgetést tartunk:33


-Hány éves vagy?

Kedves, drága Kim Nam Joon születésnapja után egy nappal töltöttem be a 14. évemet:)


-Van rossz szokásod?

Vaan...szerintem nagyon rossz, ha valaki könnyen megbízik emberekben. Tapasztalatból mondom://


-Ki a példaképed?

Huu...ha magából az életemből kell választanom, akkor a szüleim, és/vagy testvérem.
Ha idolok közül nézzük, akkor Park Jimin, és Kim Yugyeom.
---------------


~ 10 tény magamról:

1. Utálom a divatfanokat.
(Értsd: " X: Jajj én úgy szeretem Sugat! Y: És mi fogott meg Yoongiban? X: Az meg ki?*)


2. Utálom azokat, akik az abs miatt nyáladdzanak nyilvánosan.
 (Szerintem ez nem egészséges...)


3. Nem szeretem az ázsiai kajákat (XD).


4. Képes vagyok egy idol mosolyán sírni.


5. Ha valaki megtetszik, az nem két hétig tart. (Jelenleg majdnem másfél évnél tartok, és nem idol
szerelemről van szó.)


6. Irtózatosan sokat tanulok.


7. Imádok enni *.* (Szívesen megetetnék egy-egy idolt, akinél én, az 54 kilommal is súlyosabb vagyok.)


8. Barátaim szerint vicces, és kedves vagyok, bár olyan vagyok az emberekkel, amilyenek ők velem.


9. Nagyon szabadszájú vagyok. Ami a szívemen, az a számon elv. :')


10. Lassan egy éve vagyok kpopper, és ez a leghosszabb idő eddig, amit egy műfajjal töltöttem/töltök.


+1: IMÁDOM A DORAMAKAT! Jelenlegi kedvenceim: Moon Lovers, Cinderella & the four knights, Next Door, Lucky Romance.

--------------


És akkor jöjjenek a jelöltjeim (juj de izgalmas^^):


- emcs0702 - Valóra Vált Álom? (imádooom<3)

- AnnJMoon - Rain (szintén imádom<3)

- Kövesdy Sára - A valós élet (nagyon nagy kedvencem<3)

- Kálmán Judit - Nevermind (másik hatalmas kedvenc<3)

- Park Minie - Bulletproof Boys ~ Golyóálló fiúk és Titkos Szerelem

- Major Mónika - Byul naplója

- nini8148 -Always see you (Baekyeol ff. <3)

-------------

~Kérdéseim:

-Mióta vagy kpop fan?

-Van kedvenc doramad? Ha igen, melyik az?

-Van kedvenc koreai színészed? Ha igen ki az?

-Hogyan és miért szeretted meg Koreát, és a koreai pop-ot?

-Van bármilyen tárgyad, ami valamilyen bandához fűződik? (pl.: BTS-es póló) Ha igen, mi az?

-Melyik a kedvenc fanfictionöd? (ha van)

-Ki az ultimate biasod?

-Kire nézel fel a koreai idolok közül?

-Melyik a kedvenc bandád?

-És zenéd?

-+1: Mit jelent számodra a kpop, és Korea? (Nem muszáj megválaszolni.)
-

Nagyon szépen köszönöm még egyszer a díjat! Köszönöm annak is, aki elolvasta esetleg ezt az egészet^^ <3
További szép napot:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése